Každý den nové filmové recenze, filmové novinky a další.

CHAT

Filmové novinky

Vetřelci vs Predátor 2

Vetřelci vs Predátor 2
Vetřelci vs Predátor 2 Aliens vs. Predator: Requiem
Vetřelci vs Predátor 2

Malé americké městečko Gunnison v Coloradu žije svým poklidným životem. V jeho blízkosti ovšem dojde k nečekané katastrofě, když se z nebe přiřítí poškozený vesmírný koráb a ztroskotá v lesích za městem. Místo mírumilovných mimozemšťanů se z jeho útrob vydrápou zrůdy dvou hrozivých a hlavně znepřátelených vesmírných ras: Vetřelci a Predátor. Jejich souboj nezůstane bez lidských obětí a nad městem se začínají stahovat mraky. Nejhorší jatka od vzniku série filmů o Vetřelcích mohou začít.

Film je pokračováním snímku Vetřelec vs Predátor z roku 2004. Ten byl samozřejmě inspirován sérií filmů o Vetřelcích a o Predátorech, které se v kinech začaly objevovat v osmdesátých letech. I když vzbudil velká očekávání fanoušků obou monster, vysloužil si rozporuplné reakce. Druhý díl se pod taktovkou nových režisérů vrací k základům žánru sci-fi a hororu a aspiruje na označení “filmová jatka” roku. A to hlavně díky chytré kombinaci napětí, akce a pikantních soubojů.

Režie se tentokrát ujali bratři Strauseové, kteří se dřív věnovali tvorbě vizuálních efektů. Mezi filmy, které nesou jejich rukopis patří například, 300, X-Men: Poslední vzdor nebo také Babel a Syriana. Kameraman David Pearl se podepsal pod filmy jako Odstřelovač nebo Texaský masakr motorovou pilou. Větší část snímku se odehrává v nočních hodinách a také v uzavřených prostorech. Pocit klaustrofobie ještě podporují desítky epizodních postav, které se během první části filmu doslova ztrácejí před očima, jak jsou důkladně eliminované vesmírnými návštěvníky.
Druhá část série o souboji Vetřelců s Predátorem přináší ještě jednu novinku, a to hybridního Predátora-Vetřelce, který vznikl křížením obou ras a který je nebezpečnou hrozbou nejen pro lidské bytosti, ale vlastně úplně pro všechny.

... V kinech ČR od 27.prosince 2007; na DVD od 1.dubna 2008

2007 – USA – Akční sci-fi horror – 86 minut
režie: Colin Strause, Greg Strause
hrají: Steven Pasquale, Reiko Aylesworth, John Ortiz, Johnny Lewis, Ariel Gade, Kristen Hager, Sam Trammell, Robert Joy, David Paetkau, Tom Woodruff Jr., Ian Whyte, Chelah Horsdal, Meshach Peters, Matthew A. Ward, Michal Suchánek…

Filmová databáze: Imdb.com

trailer: